YOUTUBE ICON
دفتر مرکزی:      تهران، شمیرانات، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان مهدی زاده، کوچه بادینده، پلاک سه
کارخانه:            تهران، آزادگان جنوب، ابتدای احمد آباد مستوفی، جنب پمپ بنزین، پلاک سی و هفت
تلفن  ثابت مرکزی:      02126919274                فنی:  09128488300

ماشین آلات و تجهیزات صنعتی فرد

فرد صنعت

تاریخچه دستگاه تراش قسمت اول

تراش ماشین ابزاری است که قطعه را حول یک محور می‌چرخاند تا عملیات‌های مختلفی مانند برش، سنباده‌زنی، قلاب‌زنی، سوراخ‌کاری، تغییر شکل، روکش‌کردن و چرخاندن را با ابزارهایی که روی قطعه اعمال می‌شود، انجام دهد. 

از ماشین تراش در چوب تراشی، فلزکاری، ریسندگی فلز، پاشش حرارتی، احیا و شیشه کاری استفاده می شود. مجهزترین دستگاه‌های تراش فلزی همچنین می‌توانند برای تولید بیشتر جامدات چرخشی، سطوح صاف و رزوه‌ها یا مارپیچ‌ها استفاده شوند. تراش های زینتی می توانند جامدات سه بعدی با پیچیدگی باورنکردنی تولید کنند. قطعه کار معمولاً توسط یک یا دو مرکز در جای خود نگه داشته می شود که حداقل یکی از آنها معمولاً به صورت افقی حرکت میکند تا طول های قطعه کار متفاوت را در خود جای دهد. سایر روش‌های نگه‌داشتن کار شامل بستن کار حول محور چرخش با استفاده از چاک یا کولت یا روی صفحه با استفاده از گیره یا کلاچ است.نمونه‌هایی از اشیایی که می‌توان با ماشین تراش تولید کرد عبارتند از: پیچ، شمعدان، لوله تفنگ، میله‌های چوبی، پایه‌های میز، کاسه‌ها، چوب‌های بیسبال، خودکار، آلات موسیقی (به ویژه سازهای بادی چوبی)

 

ادامه متن را در قسمت دوم مطالعه فرمایید

 

فرد صنعت وارد کننده انواع ماشین ابزار تراشکاری و ملزومات تراشکاری.

با ما در تماس باشید 02126919274

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش